תעודת אחריות למוצרי ברקום שיווק והפצה בע"מ
1.
• “החברה” – חברת ברקום שיווק והפצה בע”מ ח.פ 513562892.
• “הקונה” – הגוף המתקשר עם ברקום או עם משווק מורשה מטעמה לרכישת מוצרים.
• “משווק מורשה” – הגוף המתקשר עם ברקום בהסכם לשווק מוצרים.
• “המוצרים” – המכשירים ואביזריהם או חלקים מהם, הנמכרים לקונה על־ידי ברקום או על־ידי משווק מטעמה.
2. ברקום אחראית כלפי הקונה המקורי בלבד, לתקינותם ולעמידתם במפרטים של המוצרים המשווקים על ידה באופן ישיר או באמצעות משווקים מורשים. המוצרים שיתגלו כלקויים ואשר סיבת הליקויים בעבודה ו/או בחומרים, יתוקנו בתקופת האחריות על־ידי ברקום ועל חשבונה, בתנאים המפורטים להלן.
3. “תקופת אחריות” – תעודה זו ניתנת כאחריות לתקינותו של מוצר. אחריותנו לפי תעודה זו היא לתקן בתוך עשרה ימי עבודה מיום הגעת המוצר למעבדת החברה, על קלקול שהתגלה במוצר במהלך תקופת האחריות, או להחליף את המוצר או כל חלק ממנו במידה ויידרש, ללא תמורה. במידה ותידרש החלפת חלקים לצורך תיקון, ייעשה שימוש בחלקים חדשים ומקוריים.
3.1. תקופת האחריות היא למשך 12 חודשים מיום הרכישה, ותקפה אך ורק בצירוף חשבונית הקנייה ומילוי פרטים מלאים ממשווק שהוסמך על ידינו כמשווק מורשה.
3.2. בהיעדר נקודות שירות במרחק של עד 15 ק”מ מהחנות בה בוצעה הרכישה, רשאי הצרכן להביא את המוצר לחנות בה נרכש המוצר והטיפול כאמור יבוצע תוך 14 ימי עסקים ממועד מסירת המוצר. לאחר תיקון/החלפה יפורט לצרכן בתעודה את מהות התיקון/החלפה.
3.3. “לאחר תום תקופת אחריות” – ברקום אחראית לספק חלפים שנה לאחר תום האחריות למוצר שערכו עולה מעל 300 שקלים. במקרה של חוסר מלאי, דגם חדש, הפסקת ייצור, ברקום אחראית לספק מוצר דומה שווה ערך.
4. ברקום לא תהיה אחראית ותהיה רשאית לדרוש תמורה בעד תיקון/החלפה במידה והקלקול במוצר נגרם כתוצאה מאחת הסיבות שלהלן:
• שימוש לא נכון או לא סביר, טיפול שלא בהתאם להוראות ברקום, רשלנות, הזנחה, אחזקה לקויה, תאונה, נזקי מלחמה, פעולות עוינות, אספקת חשמל בלתי תקינה, פגעי טבע או מכל סיבה אחרת שאינה קשורה בשימוש הרגיל במוצרים.
• תיקון/החלפת חלקים אינם מקוריים שנעשה בטובין בידי מי שלא הורשה לכך מטעמנו.
• כוח־עליון שהתרחש במועד מאוחר ממועד מסירת הטובין לצרכן.
(דוגמאות לנזקים: מוצרים נטענים שלא היו בשימוש כלל ולא תוחזקו על ידי טעינה אחת לשלושה חודשים מקסימום, חיבור אוזניות למקור מתח או ספק שאינו מיועד לאוזניות, נזילת סוללות בתוך מכשיר, זיהומו בחול, אבק, מים, שמן וכד’, שבר שנגרם למוצר)
שירות לקוחות ותמיכה טכנית:
וואטסאפ: 055-9958930
טלפון: 1700-704-700
דואר אלקטרוני: info@barcom.co.il
נקודת שירות ותיקונים:
ברקום שיווק והפצה בע”מ – מרכז בילו סנטר קרית עקרון 055-9958930
רשימת נקודות איסוף:
- מרקט סל – הר בוקר 4, באר שבע 050-4444702
- און ליין סלולר – שדרות התמרים אילת 08-6323503
- אבי פון – האתרוג 23, בית שמש 02-5400012
- עדי תקשורת – הסדנא 4, ירושלים 02-6797264
- אור לבית – אוהד קינמון 45, בת ים 074-708-71-50
- 938 מחשבים – העצמאות 19, ראש העין 03-9382771
- וונדר לנד טויז 360 – ניסים אלוני 10 מרכז צמרת, תל אביב 03-9202399
- פיקס אנד גו – אפק 4, הוד השרון 09-8804004
- אלקיים פסיפיק פרוטרק – שדרות ההסתדרות 189א’, חיפה 04-8723163
- סלולר אנד גאדטים – מרכז חמד סנטר, נהריה 077-5070840