fbpx

הפתרונות הטכנולוגיים לרוכבי דו גלגלי ב-2023

הפתרונות הטכנולוגיים לרוכבי דו גלגלי ב-2023

 

ברקום היא החברה המובילה בישראל ליבוא והפצה של מוצרים לרוכבי דו-גלגלי. מדי שנה יוצאים דגמים חדשים עם שיפורים טכנולוגיים משמעותיים. כאן נסקור כמה מותגים כאלו, לרוכבי דו גלגלי – אופנוע, קטנוע ואופניים.

Cardo

קארדו הינו מותג מערכות תקשורת לקסדה עבור רוכבים, המוביל בעולם.

מה החידושים האחרונים בחברת קארדו?

  • טכנולוגיית Mesh – רשת תקשורת דינמית בין רוכבים, מהירה יותר ואיכותית יותר מהאינטרקום שהיה בעבר. בזכות טכנולוגיה זו, רוכב יכול להתחבר או לעזוב את הקבוצה באופן מיידי ואוטומטי. מדובר בפתרון מושלם לרכיבה קבוצתית וככל שיש יותר משתמשים בקבוצה, טווח הקליטה עולה. הפיתוח הראשון של קארדו לטכנולוגיית Mesh היה בשנת 2015.
  • טכנולוגיית Natural Voice Activation – טכנולוגיה המאפשרת הפעלה של מערכות תקשורת באמצעות פקודה קולית. הטכנולוגיה תומכת בשמונה שפות לפחות. הטכנולוגיה פותחה ע"י חברת קארדו ב-2018.
  • שת"פ עם JBL – בשנת 2019 נחתם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת JBL, חברת הבת של הרמן קרדון. מותג הסאונד המוביל JBL איפשר להטמיע רמקולים באיכות סאונד גבוהה במרבית מערכות התקשורת של חברת קארדו. עד היום בוצעו שיפורים נוספים באיכות הסאונד כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר בשוק.
  • טעינה מהירה – טעינה של 20 דקות בלבד יכולה להספיק עד שעתיים של זמן דיבור.
  • עדכון תוכנה אלחוטי – יותר אין צורך לחבר את מערכת התקשורת של קארדו למחשב כדי לבצע עדכון תוכנה. ניתן לבצע עדכון תוכנה אלחוטי בעזרת הפעלת עדכונים מתוך האפליקציה.

Innovv

Innovv הינו מותג מצלמות לרוכבי הדו גלגלי המוביל בעולם. ניתן לחבר את מוצרי חברת INNOVV אל הקסדה או אל הכידון של האופנוע, קטנוע או אופניים חשמליים.

מה החידושים האחרונים בחברת Innovv?

  • טכנולוגיית ייצוב תמונה – הטכנולוגיה של ייצוב תמונה, מחליפה את הגימבל (מייצב תמונה חיצוני) כדי ליצור סרטוני וידאו ללא רעידות בסביבת תנועה מהירה. הטכנולוגיה מפצה באופן פעיל על טשטוש וסיבוב, מה שמבטיח איכות וידאו משופרת. זאת בנוסף לשימוש בחיישני תמונה של סוני אשר עושה החברה.
  • הפעלה אוטומטית – בעזרת טכנולוגיה לזיהוי תנועה, המצלמה מתחילה להקליט אוטומטית עם תחילת תנועה של הרוכב.
  • עמידות לטמפרטורות קיצוניות – זה שידוע שרוכבי הדו-גלגלי חשופים יותר לשמש ולכן המצלמות של Innovv מסוגלות לפעול בטמפרטורות חום גבוהות.

OsoPro

OsoPro היא החברה המובילה בעולם אשר שומרת על מכשיר הסמארטפון שלכם בנסיעה על הדו-גלגלי. מחזיק הטלפון של OsoPro מונע זעזועים או נפילות של הסמארטפון בנסיעה מהירה.

  • סגסוגת אלומיניום – מתקן לסמארטפון של OsoPro בנוי מסגסוגת אלומיניום (ולא פלסטיק) כדי שחלילה לא תאבדו את מכשיר הנייד שלכם בעת רכיבה במהירות גבוהה על אופנוע. המתקן מונע החלקה ורעידות של המסך בזכות פיתוח רציני ומושלם.
  • 4 בולמי זעזועים מובנים – לא מסתפקים בבולם זעזועים בסיסי. הכי חשוב שהמכשיר הסלולרי לא יזוז, גם כאשר יש רעידות קיצוניות. המתקן יוצר בידוד כמעט מוחלט מוויברציות ורעידות.

בשורה תחתונה – דיבורית, מצלמה ומתקן לסלולר לרוכבי דו-גלגלי הינו סל מוצרים מקיף לרכיבה בטוחה ונוחה. במשך השנים חברת ברקום יצרה קשרים עם החברות המובילות בעולם בתחום זה, כדי להביא לארץ מוצרים טכנולוגיים ברמה גבוהה ביותר. המוצרים הללו זמינים לרכישה במאות חנויות אופנועים ואביזרים בתחום הדו גלגלי וכמובן באתר ברקום עם משלוח עד הבית.

Share this post